Sponsorkliks

Wat is Sponsorkliks ?
SponsorKliks is het grootste affiliatenetwerk voor (sport)verenigingen, sporters, scholen, goede doelen en overige organisaties en laat leden en supporters gratis sponsoren.

Hoe werkt het ?
Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van Vrijstad. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com Vrijstad een commissie uit en profiteren wij hier direct van!

Waarom werken met SponsorKliks?
Voor Vrijstad is dit een goed manier om extra inkomsten te genereren, welke weer gebruikt kan worden binnen de vereniging. Naast extra inkomsten hopen we dat onze website meer wordt bezocht. Mensen gaan namelijk via onze site naar SponsorKliks. Uiteindelijk hoopten we de betrokkenheid bij de club te vergroten, omdat leden met hun aankopen de club steunen.

Het is een ideale manier om gratis wat extra sponsorgeld bij elkaar te krijgen. De leden die via de SponsorKliks pagina van Vrijstad iets bestellen betalen niks extra en Vrijstad krijgt toch een deel van het aankoopbedrag, beter kan niet!

Wat moet ik doen?
Gebruik deze link om naar de sponsorklikspagina van Vrijstad te gaan. Hierna kan je de webshop naar keuze aanklikken. Moet je nog meer doen? Nee, je kunt nu lekker shoppen! Helpen jullie Vrijstad door ons op deze makkelijke manier te sponsoren?