Lid worden

Allereerst mag je 3 trainingen vrijblijvend meedoen om te kijken of je het leuk vindt. Maak kennis met de vereniging en proef de sfeer. Wil je je daarna aanmelden als lid, dien je een volledig ingevuld aanmeldingsformulier in te vullen. Ga je ook competitie spelen, lever dan tegelijk een digitale pasfoto erbij. Klik op onderstaande link om het inschrijfformulier te downloaden.

Inschrijfformulier v.v. Vrijstad

Contributie :
Onderstaande bedragen zijn vastgesteld:

Recreantencompetitie      € 170,00
( Dit bedrag is exclusief bondsgeld en NeVoBo teamgeld )

Recreanten                          € 170,00
( Recreanten welke geen competitie spelen zijn geen bondsgeld en teamgeld verschuldigd )

Het verschuldigde bedrag wordt via automatische incasso per half jaar ( September en Februari ) van zijn/haar rekeningnummer afgeschreven.

Voor vragen over de contributie kunt u terecht bij penningmeester@vvvrijstad.nl

Opzeggen lidmaatschap :
Het lidmaatschap kan uitsluitend opgezegd worden door middel van  een schriftelijke opzegging voor 01 juni van het lopende kalenderjaar per 30 juni óf voor 01 december van het lopende kalenderjaar voor 30 december.

Dit kan via een e-mail aan secretaris@vvvrijstad.nl

Wedstrijdkleding :
Alle team van volleybalvereniging Vrijstad spelen in de officiële kleuren; een blauw shirt met gele opdruk en een zwart broekje.