Clubblad

De “Staffel” is het officiële clubblad van volleybalvereniging Vrijstad.

Het clubblad verschijnt 6x per lopend seizoen ( september / november / januari / maart / mei / juli ).

De 1e uitgave van het seizoen, welke altijd in september verschijnt, is tevens een bewaarnummer met daarin alle clubinformatie, teamindelingen en wedstrijdschema’s.

Het belangrijkste doel van het clubblad is om clubinformatie te verstrekken aan de leden. Daarnaast wil de redactie dat het clubblad, mede door zijn mooie vormgeving en degelijke inhoud gezien wordt als het visitekaartje van de vereniging.

Het clubblad wordt op A-4 formaat en geheel in full-colour uitgegeven en is daardoor heel overzichtelijk om te lezen. Om het clubblad in deze uitvoering te kunnen realiseren zijn er ook advertenties van onze adverteerders in opgenomen.

De redactie bemoeit zich niet met het adverteren in ons clubblad. Meer informatie om te adverteren in ons clubblad vind u hier.

Het staat iedereen vrij om kopij aan te leveren voor plaatsing in ons clubblad. De redactie besluit over de plaatsing van aangeboden kopij en/of foto’s in ons clubblad. Uiteraard staat het de redactie vrij om vanwege leesbaarheid of ruimtegebrek ingeleverde kopij te herschrijven of in te korten. Uiteraard staat bij dit besluit altijd het clubbelang voorop.

Klik op onderstaande link voor de laatste editie van ons clubblad.

Staffel Januari 2024