Vereniging

Vrijstad is een kleine en gezellige volleybalvereniging en heeft een enthousiaste groep recreanten. De training op dinsdagavond vind plaats onder begeleiding van een deskundige trainer. Na een warming-up wordt er aandacht besteed aan techniek, tactiek en het oefenen van diverse spel situaties. We sluiten elke trainingsavond af met een onderlinge wedstrijd.

Momenteel bestaat onze vereniging uit 3 mixteams, die allen uitkomen in de recreantencompetitie van de Nevobo. Aankomend seizoen starten we met een nieuw damesteam. Zij gaan ook spelen in de recreantencompetitie van de Nevobo. Tevens hebben wij ook een groep recreanten, welke alleen trainen en geen competitie spelen. Ook dat is mogelijk binnen v.v. Vrijstad.

Voor meer informatie over Volleybal Vereniging Vrijstad kunt u contact opnemen met een van onze bestuursleden; of stuur een e-mail naar info@vvvrijstad.nl.